Workshop Timemanagement

Inhoud

Bestemd voor: fiscalisten, advocaten, (kandidaat-)notarissen, (bedrijfs)juristen en juridisch ondersteuners

In de dagelijkse praktijk heeftu te maken met hoge werkdruk, interrupties, tijdgebrek, stapels informatie en e-mails. Hoe kunt u deze dagelijkse stortvloed efficiënt verwerken en geconcentreerd werken met minder tijdsdruk en stress? Tijdens de training "Timemanagement voor juristen" leert u binnen 1 dag hoe u zich kunt wapenen tegen onrust, interrupties en tijdgebrek en hoe u meer bereikt in minder tijd!

Het karakter van de training wordt bepaald aan de hand van het volgende vraagstuk:
“Hoe kunnen we ontspannen en effectief omgaan met de dagelijkse lawine aan informatie, afspraken, interrupties en voornemens om zo tijd te besparen, meer controle en overzicht te krijgen, resultaatgerichter te werken, kosten te besparen en de interne samenwerking te verbeteren?”

Niets ontwikkelt zich zo snel als de inzichten over productiviteit en slimmer werken. Ideeën en theorieën over timemanagement van een jaar geleden voldoen vandaag al niet meer om ontspannen het hoofd boven water te houden in de oceaan die ‘werk’ heet.

Door het alsmaar toenemende gebruik van moderne communicatietechnologie en het steeds meer door elkaar lopen van werk en privé, kunnen uw prioriteiten van minuut tot minuut veranderen. Daarom gaan wij in onze aanpak van timemanagement veel verder dan stapels opruimen of beter leren plannen.

U wordt op een inspirerende wijze meegenomen in de wereld van modern timemanagement en u maakt kennis met de meest actuele inzichten op dit gebied. U leert daarbij vele bruikbare technieken die zijn opgewassen tegen uw veeleisende dagelijkse realiteit.

Deze 1-daagse training heeft een intensief karakter. Praktijkgerichte oefeningen en het toepassen van de technieken staan continu centraal.

Onderwerpen

  • Slim omgaan met de dagelijkse stroom van e-mail, papier en verzoeken
  • Effectief plannen en prioriteiten stellen, zonder flexibiliteit te verliezen
  • Het creëren van een optimale workflow voor helder overzicht en minder stress
  • Informatiebeheer en archiveren van digitale bestanden en papieren documenten
  • Het optimaal inrichten en benutten van de werkomgeving
  • Omgaan met interrupties en afleiding
  • Effectief communiceren met collega's
  • Uitstelgedrag en omgaan met voornemens
  • Geconcentreerd werken met minder afleiding

Planning

12 maart 2020

9:00 - 16:00 uur

Inschrijven

Ja, ik wil me inschrijven voor Workshop Timemanagement te . De factuur à €695 ontvang ik kort voor de startdatum van de cursus.

Praktisch

Datum, tijd en locatie
Donderdag 12 maart 2020
09:00 uur - 16:00 uur
BCN Utrecht C.S., Utrecht
Prijs

Prijs: €695

Betaling: U ontvangt kort voorafgaand aan de startdatum de factuur.

Accreditatie
  • pe rbRB: 6 punten i.a.
  • pe knbKNB: 6 punten
  • Nederlandse Orde van Belastingadviseurs
    Eigen inbreng volgens PE-reglement.

    Nederlandse Orde van Advocaten
    5 PE-Punten

Docent(en)

Vragen

Heeft u vragen over deze opleiding? Ik beantwoord ze graag voor u. Ik denk ook graag mee over een maatwerkcursus of volledig programma voor uw kantoor.

Maik Wessels
Maik Wessels

 0612556310
  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Sdu Licent Academy | Maanweg 174 » 2516 AB Den Haag |  (070) 3780750 | opleidingen@licentacademy.nl

> Algemene voorwaarden